Hasta İlişkilerinde Yeni Trend: Deneyim Yönetimi

Dr. Beril KARAGENÇ & Nazan DURMUŞ
6 Mayıs 2024 Pazartesi
Zoom

Kliniğinizin Geleceğine Hasta Deneyiminin Etkisi

Hastalarımızın aldığı hizmetin teknik kısmına çok odaklıyız. Öte yandan esas farkı ve katma değeri teknik sonuçlar kadar, onların tüm süreçte yaşadığı iyi duygular ve hisler belirliyor. Hasta ilişkilerinde deneyim yönetimi gerçekten önemli bir trend. Artık hastaların sağlık hizmeti alma deneyimini olumlu yönde etkilemek için işi şansa bırakmadan, çeşitli stratejiler geliştiriliyor. Bunlar arasında daha iyi iletişim, kişiselleştirilmiş hizmetler ve teknolojinin kullanımı gibi unsurlar bulunuyor. İnsanların doktor/kurum seçiminde, güven oluşturmasında en önemli faktör “iyi bir deneyim yaşamış olmaları”. Bu, sağlık kuruluşlarının hasta memnuniyetini artırmak, daha yüksek karlılık ve sağlık sonuçlarını iyileştirmek için çalıştığı bir alan.

Deneyim haritasının artık çok yer kaplayan başka bir uzantısı da “digital deneyim”.Sosyal medya, Google, hasta takip programları veya randevu süreçleri bile bu dijital dünyanın, dijital deneyimin bir parçacı. Dolayısıyla tüm bu alanlarda da artık bir deneyim kavramından, “iyi dijital deneyim” uygulamalarından söz etmek zorundayız.

 

 

 

 

 


KAYIT FORMU

Zorunlu alanları doldurmanız halinde, katılım için dernek yetkilileri sizinle iletişime geçeceklerdir.

Paylaş: